Registrácia| Obchodné podmienky| Kontakt
Prihlasenie
Meno:
Heslo:

Nákupný košík
eur
Kategórie



- Stolné počítače
- Notebooky a ultrabooky
- Tablety a čítačky
- Telefóny, hodinky a navigácie
- Pokladničné sys.,Terminaly
- Satelitná technika
- Servery
- Skrinky a zdroje
- Základné dosky
- Procesory
- Pamäte
- Grafické karty, strižne a TV tunery
- Pevné disky a radiče
- Mechaniky
- Prenosné pamäte a čítačky
- Multimédia, audio
- Klávesnice, myši, ovládače
- Monitory
- LCD-TV, Plasma-TV
- Projektory a prezentačná technika
- Tlačiarne, multifunkné zariadenia
- Dohľadové systémy
- Skenery
- Software
- Diskové polia, NAS
- Záložné zdroje
- Sieťové prvky aktívne
- Sieťové prvky pasívne
- Sieťové prvky bezdrôtové
- Zálohovanie dát
- Spotrebný materiál
- Kancelárska technika a médiá
- Foto-video
- Herné konzoly
- Spotrebná elektronika
- Elektro a osvetlenie
- Káble, prepínače
O spoločnosti| Obchodné podmienky| Kontakt
Batérie Hľadaj
Kategória: Diskové polia, NAS > Rozšírenie záruk > 

HPE 1Y PW TC Ess External RDX SVC


Stav:
Kód: 393186
Záruka: -1 mesiace
Výrobca: HP Enterprise
Kod vyrobcu: H03E9PE
Dostupnosť: nie je skladom

Cena bez DPH:  27.78 €
Cena s DPH:  33.34 €

Objednať: pridaj do košíka

Popis:
Tento kód slouží k prodloužení dosavadního supportu. Prodloužení je možné nejdříve 4 měsíce před
expirací a nejpozději měsíc po expiraci! Zkontrolovat stav supportu můžete na následujícím odkazu:
https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home


Essential

Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu,
kde relevantní)
Výjezd na místo do 4 hodin (4h response)

PŘEHLED SLUŽBY

HPE Pointnext Tech Care (dále jen HPE Tech Care) je komplexní provozní podpora pro hardwarové a softwarové produkty
HPE (dále jen produkty HPE). HPE Tech Care pomáhá IT týmům soustředit se na rozvoj firmy díky proaktivnímu
hledání lepších způsobů práce místo toho, aby se soustředily pouze na reaktivní problémy.

HPE Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že umožňuje přímý přístup k odborníkům na
konkrétní produkty a nabízí obecné technické poradenství, aby zákazníci mohli nejen zmírnit rizika, ale také
nadále hledat možnosti, jak pracovat efektivněji. Zákazníci HPE Tech Care mohou získat pomoc prostřednictvím
několika kanálů, mezi které patří telefon, HPE moderovaná fóra s garantovanou dobou odezvy, automatické
vytváření incidentů a chat v reálném čase. Služba poskytuje přístup k odborným technickým pracovníkům se
specializovanými znalostmi hardwaru a/nebo softwaru z hlediska konkrétního používání a zajišťuje, aby
zákazníci nemuseli trávit čas odpovídáním na zbytečné otázky týkající se priority nebo čísla smlouvy. HPE
Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že nabízí obecné technické poradenství pro provoz, správu a
zabezpečení podporovaného produktu.

HPE Support Center nabízí vylepšené a personalizované digitální prostředí, které zákazníkům pomáhá se
správou jejich zařízeních na základě rozpoznání různých produktů nainstalovaných v prostředí zákazníka a
jejich vzájemné propojení. Nové samoobslužné nástroje umožňují zákazníkům provádět určité aktivity,
aniž by bylo nutné zakládat servisní požadavky. Dále služba nabízí portál s vybranými výukovými materiály.
HPE Tech Care nabízí přístup k odborníkům HPE, kteří pomohou zákazníkům dosáhnout lepších provozních
parametrům a optimalizovat výkon, jak u jednotlivých produktů,tak až po cloudové prostředí.

STRUKTURA SLUŽBY

Služba HPE Pointnext Tech Care, jak uvedeno níže, nabízí obecnou sadu funkcí a vlastností specifických pro
určitý hardware a/nebo software, založenou na podporované technologii a na tom, zda se jedná o hardware, software
nebo obojí. Některé funkce služby jsou vylepšené, pokud je aktivní HPE InfoSight1, který umožňuje společnosti
Hewlett Packard Enterprise poskytovat lepší úroveň technické pomoci prostřednictvím umělé inteligence.
Zákazníci, kteří se zaregistrují online, prostřednictvím služby HPE Support Center, získají přístup k
vylepšeným digitálním funkcím umožňujícím snadnější správu a přímé zapojení společnosti HPE. Doba
vzdálené odezvy a výjezdu na místo se liší podle vybrané úrovně služby. Nejvyšší úroveň služby nabízí
dodatečnou pomoc zákazníkům v případě, že dojde k výpadku.

*Telefonický kontakt na odborníky
*Odborný online chat
*Odezva v odborném fóru
*Obecné technické poradenství
*Asistence s HPE InfoSight
*Prediktivní upozornění HPE InfoSight
*Automatické hlášení incidentů
*Videa technických tipů
*Přístup k elektronickým informacím o službách a podpoře
*Outage management (pouze kritická úroveň služby)

Funkce služby pro hardware

*Vzdálená diagnostika problému a podpora
*On-site hardwarová podpora
*Náhradní díly a materiál
*Vzdálené virtuální navádění ( VRG)
*Ovládací panely HPE InfoSight
*Tipy k využívání HPE InfoSight
*Aktualizace firmwaru pro vybrané produkty
*Collaborative Support a Assistanc
*Pravidelná údržba (pro vybrané produkty)
*6 hodinový fix time (pouze kritická úroveň služby)

Funkce služby pro software

*Softwarová licence
*Podpora softwaru
*Podpora při instalaci
*Podpora softwarových funkcí a provozní podpora
*Aktualizace softwarových produktů a dokumentace

Volitelné funkce

*Ponechání poškozených médií (DMR)
*Komplexní ponechání poškozeného materiálu (CDMR)

SERVISNÍ ÚROVNĚ SLUŽBY HPE POINTNEXT TECH CARE

Basic

Pokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardní pracovní doba) Výjezd na místo do dalšího pracovního dne (NBD)

Essential

Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu,
kde relevantní)
Výjezd na místo do 4 hodin (4h response)

Critical

Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu,
kde relevantní) Garantovaná doba opravy do 6 hodin (6h call-to-repair, kde relevantní) Outage management pro
incidenty se závažností 1.

Všechny úrovně služby nabízí 24x7 přístup k online samoobslužným funkcím a funkcím vlastního řešení,
24x7 vytváření incidentů a pro podporovaná zařízení také k analytice HPE InfoSight a automatickému hlášení
incidentů.

Uvedené možnosti servisních úrovní HPE Tech Care závisí na produktu. Společnost HPE poskytuje tyto funkce
podpory hardwaru pro vybrané hardwarové produkty a funkce podpory softwaru pro vybrané softwarové produkty.
Některé funkce služby nemusí být dostupné ve všech jazycích a lokalitách. Časové odezvy jsou ve všech
případech závislé na dostupnosti místa servisu u zákazníka. Způsobilost produktu se může lišit. Podrobné
informace o dostupnosti služby a způsobilosti produktu získáte od místní obchodní pobočky společnosti HPE nebo
od obchodního zástupce společnosti HPE.

Další podrobné informace naleznete v sekci „Odkazy“.
© 2005 - 2023 FESI comp, s.r.o.